Sprawdź, jakie kalendarze reklamowe na 2022 rok zachwycą klientów!

Kalendarz reklamowyGadżety reklamowe wykorzystywane są już od wielu lat jako narzędzie do promowania marki, usług czy produktów. Pomimo rozwoju cyfryzacji i dużej skuteczności internetowych działań marketingowych, taka forma reklamy wciąż cieszy się popularnością. Jednym z najczęściej stosowanych gadżetów są kalendarze reklamowe. Sprawdź, co zrobić, aby zachwycić klientów w 2022 roku.

Na co zwrócić uwagę, projektując kalendarz reklamowy?

Jedną z najważniejszych kwestii przy projektowaniu gadżetu reklamowego jest atrakcyjny i estetyczny wygląd, spójny z wizerunkiem firmy. Kalendarze reklamowe na 2022 rok warto zacząć projektować już teraz. Dzięki temu będziesz miał wiele czasu na ewentualne poprawki.

Przede wszystkim pamiętaj, aby szatę graficzną i kolory zaprojektować tak, by pasowały do logo Twojej marki. Dzięki temu odbiorcy za każdym razem, gdy spojrzą na kalendarz, pomyślą o Twojej firmie. To pozwoli zbudować świadomość marki wśród wielu potencjalnych klientów.

Projektowanie szaty graficznej najlepiej zlecić specjalistom. Tak stworzony kalendarz będzie prezentował się profesjonalnie, dzięki czemu odbiorcy właśnie z tą cechą będą kojarzyli Twoją firmę.

Najważniejsze parametry techniczne kalendarzy reklamowych

Kalendarz reklamowy, którego celem jest promowanie marki, musi być dobrze wykonany. Pamiętaj, aby zwrócić uwagę na jakość papieru. Jeśli kartki będą delikatne i rozerwą się po kilku tygodniach, klient wyrzuci taki gadżet do kosza, a dodatkowo wyrobi sobie złe zdanie o Twojej działalności. Niska jakość gadżetu, będzie kojarzyła mu się z niską jakością oferowanych produktów. Dlatego zadbaj o to, aby papier był trwały i odporny na uszkodzenia.

Ważne są również parametry czcionki. Treść na kalendarzu musi być dobrze widoczna, aby klient nie musiał wytężać wzroku, nawet jeśli zerka na nią w biegu.

Kiedy rozdawać kalendarze reklamowe?

W dystrybucji kalendarzy reklamowych liczy się czas. Nie jest to zwykły gadżet, który możesz rozdać klientom niezależnie od okoliczności i pory roku. Kalendarze, które mają promować Twoją firmę, powinny być rozdawane najpóźniej w grudniu.

Nie należy dopuścić do tego, aby klient otrzymał kalendarz po Nowym Roku, gdyż do tego czasu najpewniej sam zdąży go kupić i taki prezent będzie dla niego bezużyteczny. Trzeba też pamiętać, aby zdążyć przed konkurencją, dlatego tak ważne jest rozpisanie planu dystrybucji i trzymanie się ustalonych terminów.

Kalendarze - doskonały pomysł na marketing

Kalendarz to doskonały nośnik reklamy. W odróżnieniu od ulotek jest to gadżet użyteczny i praktyczny, którego klient prawdopodobnie nie wyrzuci do kosza zaraz po dostaniu go, dlatego promowanie firmy będzie odbywało się przez cały rok. Klienci bardzo lubią otrzymywać gadżety, które do czegoś się przydają - trzeba tylko pamiętać, aby umieścić na nich logo firmy oraz zadbać o dobrą jakość papieru i atrakcyjny wygląd. Dzięki temu klienci chętniej będą korzystali z Twojego gadżetu!

Komentarze