Jak lepiej zsynchronizować e-sklep z marketplace? Integracja z WooCommerce w praktyce

Współczesny sklep internetowyFirma w e-commerce, która dysponuje własnym sklepem internetowym, może liczyć na wiele korzyści, jakich nie zaoferują kanały sprzedaży na sieciowych platformach marketplace. Markowy e-sklep to przede wszystkim wolność i elastyczność - działalność można prowadzić zgodnie z własnymi potrzebami, lepiej przystosowując ją do prezentowanej oferty. Rzecz jasna niezbędna jest tu możliwość zaawansowanej konfiguracji, dlatego rozsądnie jest sięgnąć po sprawdzone, fachowe rozwiązania.

Czym jest WooCommerce i skąd bierze się jego popularność?

Odpowiednie fundamenty są niezbędne do utworzenia sprawnie funkcjonującego sklepu internetowego, dlatego przedsiębiorcy, którzy mają pewne doświadczenie z branżą e-commerce, nie podejmują w tym zakresie pochopnych decyzji. Popularność dostępnych na rynku rozwiązań nie bierze się znikąd, dlatego duża powszechność WooCommerce poświadcza o jego skuteczności.

Czym jednak jest wspomniane WooCommerce? Jest to wyspecjalizowana wtyczka, zaprojektowana na potrzeby handlu internetowego. Działa ona w ramach WordPress, czyli dobrze znanego systemu CMS, który w branży tej utrzymuje pozycję lidera. Do największych atutów wtyczki WooCommerce zalicza się kompleksową personalizację - charakteryzuje się ona niezwykle elastyczną budową, którą bez problemu można skonfigurować wedle własnego uznania.

Korzystanie z sieciowych marketplace w ramach wielokanałowości - o czym warto wiedzieć?

Na pewnym etapie rozwoju w sprzedaży internetowej, trudno jest poradzić sobie bez wykorzystania dodatkowych kanałów. Multichannel to bez wątpienia najbardziej przystępny, a zarazem skuteczny sposób, aby poszerzyć zakres potencjalnych klientów, dlatego pod wieloma względami stał się on standardem dla e-commerce. Chociaż oferowane przez niego możliwości wiążą się z ogromnym potencjałem, to bardzo ważne jest to, aby odpowiednio przygotować się do wejścia w taki model działalności.

Oczywistym wyzwaniem jest tu utrzymanie właściwych standardów zarządzania e-sprzedażą, szczególnie w obliczu dużego nakładu danych, napływających z wielu różnych platform. Ręczna obsługa tych formalności po prostu nie wchodzi w grę - konieczna może okazać się tu integracja WooCommerce z Inpost w Apilo, dzięki której znaczna część z tych procesów zostanie zautomatyzowana, odczuwalnie odciążając cały zespół ze zbędnych obowiązków.

Na co pozwala integracja z WooCommerce - dlaczego warto postawić na Apilo?

Warto przyjrzeć się nieco bliżej dokładnemu zakresowi funkcji, na jakie pozwala profesjonalna integracja z WooCommerce. Narzędzi dostępnych w ramach takiego połączenia jest wiele, jednak posługując się przykładem możliwości systemu Apilo, można wyróżnić kilka z nich, które z pewnością wzbudzą zainteresowanie e-przedsiębiorcy - są to:

  • szybka aktualizacja stanów magazynowych oraz cen produktów,
  • automatyczne pobieranie danych do wysyłki i informacji dotyczących płatności,
  • błyskawiczne pobieranie zamówień,
  • i więcej!

Wniosek nasuwa się sam - dysponując dodatkową funkcjonalnością, praca z zamówieniami, nawet w ilościach hurtowych, nie powinna sprawiać problemu. Integracja z WooCommerce niemal natychmiast znajduje odzwierciedlenie w wydajności realizacji procesów sprzedażowych, skutkując nawet dziesięciokrotnym jej przyspieszeniem. Co więcej, jest to prosty sposób, aby zniwelować ryzyko powszechnych, ludzkich błędów, jakie mogą utrudnić organizację e-sprzedaży i doprowadzić do uciążliwych opóźnień. Należy jednocześnie podkreślić, że skonfigurowanie takiej integracji zajmuje zaledwie parę minut, dlatego można zacząć korzystać z niej w błyskawicznym tempie.

Z jakiego powodu jednak rekomenduje się skorzystanie w tym celu z Apilo? Odpowiedź na to pytanie jest prosta - jest to nowoczesny, a jednocześnie bardzo rozbudowany system, który został od podstaw stworzony z myślą o współczesnym e-commerce. Apilo oferuje szeroki zakres potencjalnych integracji dla wszystkich popularnych platform i e-sklepów, dzięki czemu sieciowy przedsiębiorca nie powinien mieć żadnych problemów z utworzeniem sprawnego zaplecza dla rozwoju własnej działalności wielokanałowej.

Komentarze