Firma

Pozyskanie klientów online w dobie epidemii koronawirusa

Zakupy online a epidemia koronawirusaKolejny miesiąc pandemii za nami, a my powoli zaczynamy przyzwyczajać się do nowej sytuacji i choć część wprowadzonych obostrzeń już jest lub będzie w przyszłości zdejmowana, to i tak większość konsumentów nabrała nowych nawyków, które mają dużą szansę utrzymać się w przyszłości. Jak w tej nowej rzeczywistości zadbać o skuteczne pozyskiwanie nowych klientów online? Odpowiedź na to pytanie pozwoli przetrwać wielu przedsiębiorstwom, które znalazły się obecnie w trudnej i nieznanej im sytuacji.

Więcej…

 

Być vatowcem czy nie być - oto jest pytanie

VATZakładasz firmę? Przygotowując biznesplan, możesz nie tylko wybrać formę opodatkowania, lecz także odpowiedzieć sobie na pytanie, czy powinieneś zostać vatowcem. Na co musisz zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji?

Więcej…

   

Target costing - rachunek kosztów docelowych

Target costing rachunek kosztówTarget costing czyli rachunek kosztów docelowych to jedna z metod zarządzania kosztami nowego produktu. Opiera się na ustaleniu kosztu docelowego produktu, przy określonej cenie możliwej do osiągnięcia na rynku oraz zakładanej marży zysku. Jest to więc system zarządzania zorientowany na rynek.

Więcej…

 

Koszty uzyskania przychodu - czym są? Przykłady, dokumenty

Koszty uzyskania przychoduKUP, czyli koszty uzyskania przychodu to koszty ponoszone przez przedsiębiorcę w celu uzyskiwania zysku. Pozwalają na obniżenie podatku dochodowego i muszą być ewidencjonowane za pomocą faktury lub rachunku. Wiążą się z nimi wydatki na materiały, paliwo do samochodu służbowego czy reklamę. Należy jednak uważać, bo nie wszystko to, co wydaje nam się, że mogłoby zostać wrzucone w koszty, nie stanowi ich pod względem prawnym.

Więcej…